våren på ingång!!!

Det är nu helt klart att våren är på ingång.
Hur kan jag då veta det?
Jo för att mitt huvud känns som att det är inlindat i bomull,
ögonen rinner konstant och näsan likaså.
Allergi=Vår!!!

Så jäklarns underbart att vi går mot de varmare tiderna!
Har precis anmält mig till lite lopp som ska avklaras under sommaren.
Tjejruset i Falun och sedan Blodomloppet i Borlänge.
Ska bli så himlans skoj och jag längtare verkligen till att stå på startlinjen.
Kanske någon som är sugen att hänga på?

Men det första loppet för i år går faktiskt av stapeln redan på lördag här hemma i Leksand.
Riktigt skoj och jag hoppas verkligen att mitt knä är på bra humör dagen till ära.
Blir en testtur i morgon för att känna av läget litegrann=)

Hoppas att allt är gott med Er allihopa,
Ni finns i mina tankar även när jag är lite frånvarande!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0