kunskapstörst...

Hemmet sanerades och sedan har jag jobbat, jobbat och JOBBAT!
Händelserikt liv jag har men så är det ibland.

Men i dag när jag gick på jobbet så kände jag ett sug.
Ett sug efter kunskap och lärande.
Tror nämligen att det är dags att läsa lite och lära sig lite nytt.
Frågan är bara vad?

Jag har ju hälsa som mitt intresse så kanske ska läsa inom det?
Eller ska jag läsa inom ekonomi och marknadsföring som också är ett stort intresse?
Kanske ledarskap?
Eller vad säger vi om beteendevetenskap i arbetslivet?

Gaaaahhhh...jag vet inte...helst skulle man bara placera böckerna
framför näsan på mig så att jag bara kan öppna och börja läsa.
Kanske är det helt enkelt dags för nytt yrke?

Förslag. Mottages. Tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0