bang or no bang?

Jag har ett litet dilemma.
Bang or no bang?





Trivs bra i lugg vissa dagar,
medans jag andra dagar bara vill ha tillbaka det som var innan.
Lättare att styla och känner mig snyggare utan lugg...
sedan ser jag bilden ovan,
(tagen mitt i natten efter festligheter)
och då gillar jag den helt plötsligt...

Och färgen...ska jag vara orangekoppar...
eller kanske blondare eller mustigt brun?


Beslut måste jag ta innan den 14 juni
för då är det dags för en date med fina Nathalie.

Snark...snacka om att ha i-lands problem igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja tror du skulle va skitasnygg i d dära röda håret vi såg på balen! ;)

Postat av: Nina

OJ va svårt...tycker du passa lika bra i båda...kan inte säga bu eller bä där...men däremot så tycker ja du passa så otroligt bra i det röda...så där hejjar ja på det röda alternativet =)



Kramar å pussa vovvarna från mig å Luddeprupp =)

2012-06-05 @ 22:33:02
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0