Muminfall...

Jag har fallit.
Har sedan min uppväxt varit förtjust i Mumintrollen
och framförallt Lilla My är en riktig stjärna.
Så efter lite funderande jag insett att jag är tillräckligt gammal
för att se charmen med Muminmuggarna,
de är ju bedårande!

Så nu startar min jakt efter muminmuggar...
vet att det enkelt går att beställa på nätet
men tror inte att jag ska börja med att göra det så enkelt.
Vill gärna inhandla
och bära hem den med mina egna krafter...

Först ut på önskelistan är såklart Lilla My
men även Kärleksmuggen.
Fina muggar att börja med
och det kommer smaka extra gott
med en kopp te på kvällskvisten.



Denna fina kärleksmuggen finns att köpa på ---->Muminboden

Kommentarer
Postat av: Nina

...min mamma kallas för muminmamman av mina vänner eftersom hon bryter på finska...men jag gillar inte mumintrollen överhuvudtaget...har aldrig gjort...vet inte varför...

Ha en trevlig helg / Kram =)

2012-01-13 @ 22:56:28
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0