Gulliga Lorena!!

Kikade runt lite på bloggar nu på kvällskvisten
och upptäckte att jag glatt Lorena med en kommentar...
Det var nämligen så att jag såg ett kort på henne(---->det här)
i en klänning från H&M och på henne var den så snygg
att det blev ett köp även för mig.

Skitsnyggt med klänningen till skinnjacka och boots.
Och när jag nu skrivit detta
antar jag att det är upp till bevis också...
Så i morgon ska jag göra mitt bästa
för att lägga upp ett bildbevis,
en premiär helt enkelt!!

Tycker att Ni helt klart ska kika in till --->Lorena
och kolla in alla hennes fina bilder!!!
Hon är grym på att fota och jag önskar att jag var lika duktig
men som tur är det får jag möjlighet
att njuta av hennes bilder i brist på egna!!

Den här ---->bilden åker direkt ner i min inspo mapp
för om två veckor ungefär smäller det...
jag och min kära vän Malin ska till grannbyn
och göra något som jag velat göra i flera års tid...
Men mer om det får Ni veta framöver...
så länge kan Ni ju fundera över varför bilden
hamnar i min mapp;-)


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD

Hej, jag undrar om du kanske kan tipsa dina läsare om min blogg?

jag är en brud på 17 vintrar och har kommit ut som homosexuell. sedan sommaren 2011 lever jag med diagnosen ADD och berättar i bloggen om hur det är att ha en diagnos. lägger också upp väldigt mycket fotografier jag tagit & skriver om mitt förflutna som består av dödsfall, självskadebeteende och alkoholism.



jag vill uppmärksamma mer folk om att vi med diagnos/annan läggning inte är annorlunda.

och att oavsett uppväxt så klarar man allt bara man vill! (:

kram

2012-01-23 @ 12:02:49
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: ElinR-driver en modeblogg tillsammans med tre andra tjejer

Jättefin blogg, kika gärna in på min och glöm inte att säga vad du tycker, kram!

2012-01-23 @ 15:28:24
URL: http://elwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0