mindre bra dag...

Tisdag.
På väg ut på en lång skön promenad
som förhoppningsvis bidrar med att bättra på mitt humör.
Går lite upp och ner just nu
och jag vet orsaken
men jag är inte riktigt stark nog att ta tag i det hela själv.
Min förhoppning är att jag i morgon bitti vaknar pigg och stark,
redo att möta världen med nya krafter!
Men tills dess får jag kämpa på för att hålla näsan ovanför ytan...

Ska jobba i dag trots migränkänningar,
klarar inte av att vara hemma riktigt,
bättre att åka och umgås med goa arbetskollegorna.

Hoppas alla Ni andra får en underbar dag!!!
Den väntande promenaden ser ut att bli en perfekt vinterpromenad i af
med lagom kyla, knarr under skorna och lyckliga hundar!

Puss på Er!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du mår bättre snart...snart är det vår...å då får vi mer D-vitamin så vi blir piggare...

Kramar till dig å vovvarna från Vovven å mig =)

2012-02-07 @ 16:46:13
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0