crappy day...

Ja, i dag är en riktig skitdag.
Ramlade utanför lägenheten och fick en spricka i höger handled.
Ryggen fick sig också en skaplig smäll men det går ju över tack och lov.

Har däremot fått lite tid över till tankar i dag och kommit till vissa beslut.
Känns riktigt bra och jag tillåter mig att ägna min dag
åt att sura lite för att i morgon vakna pigg och glad.
Siktar mot att få ett härligt 2012 i form av en nystart i morgon
och jag lovar Er att det kommer bli så sjukt bra!

Nu ska jag laga middag åt min käresta som befinner sig på hockey.
Han kom hem innan och strimlade kycklingen...
är så jägarns kass på att skära med vänster handen...
så nu är det bara full fräs på pannan så blir det thaikyckling med bulgur...mums!!

Kram på Er

Ps. Akta Er när ni är ute och går
så att Ni inte trillar i kull...det kan göra ont...hehe...Ds.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fy å blä..halka är inte kul...kör med broddar på så fort jag kan...halkade för ett par år sedan och slog i tinningen i isen så glasögonen (som jag hade då nu har jag linser) sprack...ögonbrynet sprack det med och jag åkte på en rejäl hjärnskakning...har minnesförlust över händelsen och ända tills jag kommer in på sjukhuset...sköterskan fråga mig vad som hänt och jag fick världens panik eftersom jag inte fatta vad jag gjorde där...fy det var otäckt...tur att mitt X var med mig...grannarna hade ringt honom på jobbet så han hade hämtat och kört mig till sjukan =/



Hoppas du piggnar på dig qvickt å vilar dig ordentligt så ryggen inte blir värre...



Kram =)

2012-02-21 @ 17:11:14
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0