nya vanor...

Helgen lider mot sitt slut och jag laddar för en arbetsvecka.
Tankat energi under veckan
och ska fortsätta med det under veckan som kommer.

Sjukdom, utmattning, Stockholm, snö, vår, microdermabrasion,
mat, frossning, isolering, shopping, pizza hut, tågresor...

Ja, mycket har hänt den senaste veckan
och jag vet att mitt mående kan enbart bli bättre
om jag lyssnar till min kropp och lugnar ner mig.
Allt löser sig och jag kan inte stressa konstant,
det var bara den där lilla detaljen
att säga ordet NEJ som jag får öva på.



Nu blir det mer frisk luft, bättre mattider och SÖMN!
Min själ behöver känna lust och glädje för livets utmaningar
och jag behöver verkligen komma till ro...
så nu ligger fokus på hälsa och välmående.

All peppning och support mottages med glädje och värme,
jag kommer säkerligen att behöva det!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0