liten hjärnskakning.

Jag har i dag under eftermiddagen
fått en lättare hjärnskakning och en bula i huvudet.

Skulle hjälpa till i stallet på eftermiddagen
för att verka fossingarna på lilla Miracle Maid
och de två första hovarna gick helt okej
men vid den tredje tröttnade hon ur vilket resulterade i vilda protester
och stark som hon är kom hon upp på bakbenen
och viftade med hovarna så att hon träffade mig
med en klockren träff i huvudet.

Ont så in i h*lvete gjorde det
men vi lyckades trots mycket protester att till slut få alla fötter gjorda
men det var en pärs och jag är glad
att jag inte hade mer skador när jag gick därifrån;-)

Men jag mår okej i af.
Ont gör det såklart, bultar i huvudet, huvudvärk, lite illamående
och lite svårt att fokusera blicken mellan varven
men jag räknar kallt med att vara fit for exercise till morgondagen.

Så vi hörs då!
Ha de gott så länge!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hjärtat, du måste vara rädd om dig! <3

2011-10-10 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0