lilla(stora) magen

På väg till arbetet.
Sovit dåligt igen men antar att det har och göra med min lilla mage,
jag äter för sent på kvällarna,
så magen får jobba hela natten,
men desvärre blir det så när man jobbar till strax efter sju.
Och så ska det handlas, tillagas och slutligen(äntligen) ätas!!

Jag tror det får bli lite omstruktureringar i detta hemmet
från och med nu och ett försök till att inte äta efter klockan åtta.
Kommer att blir tufft men vill man så går det!!

Ha en fin fredag allihopa, snart är det helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får göra matlådor som du kan plocka fram och slänga i micron =)



Jag jobbar stenhårt på att inte äta nått efter 19...men det går så där...är ju ett matvrak å det märks ju på mig åxå... 8/...hinkar i mig vatten för att försöka komma ifrån hungern och suget men va fasiken då måste ja ju upp på toa på natten...gahhh jaja förr eller senare så kanske man lyckas...

kram

2011-09-09 @ 15:34:35
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0