En blogg.

Jag har nu startat en ny blogg.
Eller ska jag kanske skriva en till blogg, för den här lever ju kvar!

Det är en blogg som kommer att ha ett lite annat ämne
än de jag skriver om här.

Ni som vill vara delaktiga i den och läsa vad som skrivs
får gärna höra av Er via en kommentar eller dylikt
så ska jag maila över namn...

En vacker dag kanske jag känner mig stolt nog
att jag kan låta alla ta del av den
men som det är i dagsläget så vill jag hålla dessa separerade.

För min egen skull.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vill jag vill jag vill.. Men det förstod du nog :D

2011-09-05 @ 21:02:46
Postat av: sofie

jag villll:D

2011-09-06 @ 18:14:19
URL: http://sofief.bloggspace.se
Postat av: Nina

Ja vill åxå gärna läsa den...om ja får? =)

Kram

2011-09-06 @ 18:19:52
Postat av: Kicki

Jag skulle också gärna vilja ta del av din andra blogg <3

2011-09-06 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0