davines.



Jag måste tipsa om dessa underbara produkter i från davines.
Dessa är anpassade för hår med nyanser av koppar precis som mitt är.
Färgen på balsamet är detsamma som håret får och I lövv it!!!

När man färgar hår i röda och koppriga nyanser
så har de en tendens att mattas av och bli dassiga väldigt snabbt
därför så är dessa produkter grymma
på att vårda håret vid tvätt och samtidigt ge färg.
Lägger man mycket pengar på frisörbesök för att få den där nyansen
så vill man ju gärna att den ska finnas kvar så länge som möjligt!!!

För att underhålla den snygga färgen
och samtidigt ha ett glansigt, mjukt och välvårdat hår
rekommenderar jag varmt davines!

Fungerar såklart på ofärgat hår också
och är toppen för att ge den där lilla extra touchen för snyggast hår!!

Finns även för andra hårfärger såklart!!



Mina produkter är köpta på ---->Beautynet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0