ett klipp...

Jag har kommit fram till en sak i dag
och som vanligt när jag har kommit fram till saker
så vill jag göra det pronto!
Men nu får jag dessvärre lugna mig i två veckor
då kontot ekar sådär härligt tomt.

Vad jag vill göra?
Jo jag vill förändra mitt hår, det är bara långt,
tjockt och jäkligt tråkigt just nu.
Inget händer och jag gör inget annat än att sätter upp det.
Det är liksom bara där...
och egentligen vet jag att mitt hår kan vara jäkligt snyggt.

Hade ju lite otur när jag var färgmodell
då det blev jäkligt snyggt till en början
men all färg bara rann ur och just nu är det en utväxt,
sen kommer ett rödare parti och därefter mitt koppriga...
så nu vet jag att det enda jag vill ha
är så kopprigt med lite rött som det bara går att få!!!

Men det var inte det jag kommit på att jag ska göra
utan nu är det ett klipp på gång...
Lite a la ----->Frida Fahrman

Jag vill ju helst göra ett klipp som jag hade tidigare med en rak lugg
men efter många motståndare så ska jag inte göra det...
men nog var jag snygg i det men dessvärre är jag på tok för lat
för något som är så tidskrävande
som en rak, tjock lugg...
men snyggt som tusan är det!!



Sommaren -09

Kommentarer
Postat av: mia

Jag tycker du var väldigt fin i lugg och tycker inte du ska bry dig i vad andra säger om de, de är ju du som ska trivas, ingen annan! :) kramar

2011-10-17 @ 14:08:13
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0