Hello monday!

Japp, ledig i dag och har planerat in nytt träningsschema,
hämtat nya familjemedlemen, promenerat med hundarna
och gjort lite sysslor på datorn samtidigt som jag slötittat på tv.

Låter kanske som en rätt värdelös dag
men jag kan inte göra så mycket då jag vill hålla lite koll
på den här lillskrotan som upptäcker sitt nya hem.
Vi lyckades precis efter x-antal timmar få till ett toa besök
vilket gör att jag nu kan koppla av lite grann,
hon vet vart lådan är så nu hoppas vi på
att det går bra i fortsättningen också.

Mitt nya schema startar i morgon och jag känner mig riktigt pepp.
Men frågar ni mig i morgon bitti(klockan alldeles för tidigt)
så kommer jag ha ångrat mig.
Men om jag härdar ut i 21 dagar så har jag kommit en bit på vägen
att ha skapat en vana och det är mitt mål.
En ny och vettig vana.

Läs detta inlägget som Ella gjorde för ett bra tag sedan om just 21 dagar
---->KLICKA HÄR<----.

Nu ska jag fortsätta min start på denna veckan med att slötitta på tv,
klicka på datorn, hålla koll på missen och försöka klura ut ett namn...

Vecka 43- jisses vad fort det går- men nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0