full speed...

Jobbar mest hela dagarna. Eller åtminstone varje dag.
Helt sjukt men jag hoppas
att det ska visa sig i  lönekuvertet nästa månad,
för jobbar man halvtid så måste man gripa varje halmstrå som finns
för att få extra timmar.

I dag har jag njutit av en frisk morgonpromenad, arbetat, frysit, skrattat,
druckit te med Johanna och pratat om lite ditten och datten,
värdat Friskis, ätit mat och planerat månadens ekonomi...
som dessvärre ser riktigt dyster ut.
Två hundra kronor har jag, och de är inte ens mina utan sambons.
Haha...vilken humor men det blir så ibland
och mycket på grund av att jag måste införskaffa mig en vinterjacka,
som jag ska göra i morgon.
Blir en tur till Borlänge efter jobbet
och prova två jackor som jag hängt undan
då storlekarna var slut på jobbet.

Hoppas att jag hittar en som passar som ett smäck!!

Nu blir det sängen!
Sov gott, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0