Den osminkade sanningen visar jag er i dag...

2011-11-12_13_29 (MMS)

Den osminkade sanningen visar jag er i dag...haha... Ledig dag och ska försöka rycka upp mig... Hittills har jag hunnit med en skön långpromenad med Nettan och Hampus. Behövde röra på fläsket och när det var avklarat så mötte jag upp Michaela. Vi har i dag gjort mitt längsta besök någonsin på kicks...ca 90minuter tillbringade vi där och det var skönt att bara vara, be om hjälp och få skratta med en underbar vän:-) Så en bra dag för en lite smådeppig Ulrika och förhoppningsvis blir det bara bättre... Nu lunch och sedan gratulera en god vän på födelsedagen...!! Hoppas ni får en trevlig helg! Puss o kram Btw. Min dator har pajjat därför blir det mobilinlägg tillsvidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0