tiden springer i från mig...

Gårdagen sprang förbi mig och jag hann kanppt blinka.
Helt galet och ändå hann jag inte göra allt som skulle göras.
Hade ju inte varit någon större fara
om jag var ledig som jag skulle vara i dag
men jobbet kallar då vi är kort om personal
så mina uppdateringar kommer förmodligen
att vara glesa nu under hela helgen.
Sorry för det men jag ska skriva mer, promise!!

Nu blir det att gå i väg med hundarna till sitt "dagis".
Malin och Thobias ska få sina små vänner på besök
under eftermiddagen.

Hasta la vista!!
Puss o kram <3
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen! läste detta på Expressen och tänkte då på dig som bor där...

http://www.expressen.se/nyheter/1.2454406/dodsmasken-hittad-i-dalarna

De rekommenderar alla hundägare som har hundar som tagit sork eller dyl runt Borlänge och Gagnef att avmaska hundarna...jag skulle ha avmaskat ändå för säkerhets skull...fy vilken vidrig mask =(



Kram från oss =)

2011-05-30 @ 20:31:04
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0