Sista ansökningsdagen är här...

Tror Ni att jag fixade den där ansökningen till skolan
när jag skrev att jag skulle göra det tidigare i veckan.
Nej så klart jag inte gjorde.
Då är det ju ingen utamaning så därför så skriver jag den nu.
I sista sekunden för att hinna posta den innan klockan slår tolv.
Jag hade väldigt goda intentioner
när jag hade planerat att göra den tidigare men tiden rann,
som så många gånger tidigare,
i från mig och jag hann inte.
Haft en ledig dag under veckan
och då är det såklart en miljarder saker som måste fixas
för annars så blir det inte gjort
och nu hamnade denna i skymundan.

Typiskt jag vet men nu är det som det är.
Avskyr verkligen att vara ute i sista sekunden.
Men jag måste ju skicka i väg den
och hoppas på att jag blir antagen till intervju.
Man måste ju åtminstone försöka
och det är en chansning som jag hoppas går hem.

Hur detta slutar får den som lever se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0