Måndagsbestyr...

Goddagens!
I dag är det måndag och solen skiner.
Jag har ägnat morgonen åt tråkiga uppgifter
som dessvärre måste göras
och det känns bättre nu när det är gjort.
Och för att belöna mig så tänker jag knata ut på en promenad
med mina kära små liv och lufta dem.
Kan nog bli en riktig långis
och det riktigt spritter i benen efter att få röra på sig.

Jag är ledig hela dagen
så jag har faktiskt tänk laga mig lite lunch sen
och inta den på balkongen.
Bara njuta och samtidigt försöka vara lite kreativ
i form av att skriva ansökan till skolan
som jag har skjutit upp i flera månader.
Och jag har inte skjutit upp det för att jag inte vill gå på skolan
utan för att det är så svårt att skriva om sig själv
men nu är det veckans utmaning
och jag måste få det fixat.
På söndag är sista ansökan
och jag vill inte vara den som skickar in på sista dagen
utan åtminstone ha någon dag tillgodo...

Så ja...nu vet ni min dag...
Vad hittar ni själva på?

Hoppas i af att ni får njuta av lite solsken
och frisk luft, det mår vi alla bra av!!
Ha en härlig måndag och en skön start på veckan!!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0