fullt ös på dessa tre tokarna...


När jag låste upp dörren
så möttes jag av tre små svarta snyggingar...
Margoth fullkomlingt trängde sig förbi de andra två
för att få hälsa först.
Liten vet vad hon vill
och när hon hälsat klart så kastade sig de andra två
nästan över henne för att få komma fram och hälsa...
alltid härligt att mötas av sådana glädjespridare,
man blir lycklig av deras enorma glädje och kärlek
som man skäms bort med.

Vi har i af tagit en lång och skön promenad
här ute i Alvik utan solens strålar.
Solen gömde sig bakom molnen
och nu är det faktiskt ganska kallt ute...
men det gör inget för vi höll värmen i af genom rörelse
(och sedan tog jag ju vinterjacka och vantar i dag).

Nu är det fullt bus här och jag anar att energin är oändlig.
Pricken kör Tobias style och sliter sönder leksakerna
medans Margoth bara springer runt runt
och vill leka med både sin idol och Petra.


Nu ska vi busa vidare...
har tagit lite kort som jag kan bjuda på senare!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Pillan

TACK igen underbara Ullis att du ställde upp och hjälpte mig . Du är GULD !!!

KRAMAR

2011-05-10 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0