Cover All Mix i dag!

Jag bara måste tipsa om en vara som säljs billigt i dag
för dom som har pengar(alltså inte jag)
och är i behov av en bra concealer
eller helt enkelt fylla på med en ny.

Jag fick nämligen mail i från Bellme.se
att de i dag säljer denna fantastiska produkt till priset av 165:-.
Cover All Mix från Make up store.

En produkt som har funnits i min necessär
under väldigt lång tid
och den kommer att finnas under lång tid framöver
då jag tycker att den fyller sin funktion alldeles superb.
Jag som är väldigt ljus i huden
kan fortfarande ha den utan att det ser fläckigt
eller för mörkt ut då det är tre nyanser
som alla korrigerar olika "flaws" i huden
men man kan även blanda dem
för att få den perfekta nyansen
vilket gör att det är en topp produkt!!!

Har man inte testat förut
så är det ett ypperligt tillfälle att slå till just i dag,
för det är enbart i dag som erbjudandet gäller!!!

Finns hos Bellme.se----->KLICKA HÄR<------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0