Where the action is levererar STORT!!

I sommar fyller jag år.
Precis som alla andra somrar
och när man fyller år så önskar man sig saker.
Men i sommar önskar jag mig nog bara en sak.

Jag önskar att få åka till Göteborg och gå på festivalen
"Where the action is" den 28 juni.
Det händer väldigt sällan att jag vill på festival
men det är ett band som lockar något alldeles extra i år.

För två år sedan såg jag dem på stadion i Stockholm
och det var underbart!

Jag ryser än i dag när jag tänker på den kvällen
och jag vill få uppleva det igen, 
då de enbart stannar till på ett ställe i hela Norden
och det råkar denna gången vara i Sverige
så vill jag ju självklart vara på plats!!!

Vilka är det då jag gillar så fantastiskt mycket?
Min kära vän Madde På Lindgården
vet garanterat då hon var på samma spelning...


Det är ju inga mindre än COLDPLAY!!!!!!




Biljetter finns att köpa på "Where the action is"
hemsida -----> LÄNK<------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så gärna jag hade velat se Dom I sommar! Mina systrar ska dit Dom lyckostarna! Men det blur fler ggr Hoppas jag! Kram Madde

2011-03-28 @ 08:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0