Välkomna till världen!

Som Ni vet så har jag en liten gosse i mitt liv som heter Tobbe(Tobias)
och i går blev han far till två små valpar i Gävle.
Han bodde under en veckas tid
under vintern på kennel Stubby sox
och fick träffa lilla Hilda.

Och i går kom "resultatet" av det mötet.
En tik och en hane kom till världen
och det ska bli roligt att få se bilder på dem framöver.

Här nedan har ni kort på Cairnstone´s Nathan Adler"Tobias",
fotot är lånat i från Cairnstones hemsida.
---->Kennel Cairnstones<----



Och här nedan har vi bild på Stubby Sox Beàrnan-Brìde "Hilda",
även detta fotot har jag lånat men i från Kennel Stubby sox.
---->Kennel Stubby Sox<----


Kommentarer
Postat av: Nina

ÅÅÅÅÅÅHHHH GRATTIS TILL TOBBE!!!! va kul att få valpar från en stilig kille... =)

Önskar Ludde kunde få små bäbisar men jag var ju tvungen å kastrera han pga "snurren" jämt var framme så han knappt kunde gå... =(

2011-03-17 @ 22:10:25
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0