lite depp i dag...

Måndag hela dagen.
Veckans första dag och vi har redan trillat in i vecka tio.
Det går ju med en rasande fart och humöret har väl inte varit på topp nu på sistone, lite smådeprimerad och ledsen. Kroppen är ur fas och jag har nu en period framför mig med enormt mycket arbete att ta tag i. Tankarna måste gå åt det positiva hållet och det är tufft att omvända tanken som lätt går in i ett vanemönster.
Det är vad som har hänt med mig.
Mina tankar har fastnat i den negativa spiralen vilket gör mig bedrövad för det är inte likt mig att vara nere och negativ. Dock handlar de mesta negativa tankarna om mig själv. Alltså, med mig själv menar jag utseende, beteende, handlande etc... I stort sett allt som rör mig.

Som tur är har jag bra människor i min omgivning och utan dem skulle livet vara nattsvart. I helgen har jag fått umågs med min mamma, djuren, vänner och gjort lite aktiviteter som har lyft mig och fått mig att le. Sådant behövs otroligt mycket och jag säckade inte ihop förräns i morse när jag vaknade och insåg att det var måndag. I min värld så suger just nu veckodagarna för det är då jag blir ensam. Väldigt ensam.

Men tack och lov så har denna dagen rusat förbi och nu ska jag faktiskt fördriva än mer tid genom att inta frisk luft tillsammans med de små liven som ska motioneras.
Later.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Då måste vi ha saker vi kan se framemot. Imorgon ska vi försöka träna, på onsdag vi äta mat innan hockeyn, fredag ska vi åka till uppsala, lördag ska vi gå på promenad, kolla hockey och melodifestivalen och söndag ska vi åka skidor.

Förslag därimellan tar jag gärna emot. Kärlek!

2011-03-07 @ 19:13:26
Postat av: Nina

förstår precis hur du känner dig...har ju mina deppdagar ganska så ofta...men det bästa är att man vet att det finns bra dagar å de är de man får se fram emot när man mår som mest pest å pina...stor kram från mig å Luddeprupp =)

2011-03-07 @ 21:55:52
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0