Torsdagens dagbok.

Nu har jag ägnat större delen av dagen
åt att skriva på dessa sabla personliga brev.
Som det är nu blir jag bara galen.
Det känns som att jag liksom skriver och skriver
men inget känns bra.

Dricker vatten och äter mörk choklad.
Ett slags pepp.

Försöker finna lite saker att skriva om mig själv.
Men det ska ju vara lagom mycket också.
Skulle kunna skriva massor, sida efter sida
men nu ska allt komprimeras och det bästa ska framhävas.
I morgon ska jag dela ut till potentiella arbetsplatser.

Har inte ens ätit lunch i dag så vi får se hur det blir med träningen.
Jag vill inte få sådana där yrsel attacker
som jag brukar få under Flexpassen när jag ätit dåligt.
Har mailat mitt utdrag på det personliga brevet till min kära sambo
få se vad han tycker om det.
Och i väntan på att få det åter
så får det bli en kissning av hundarna och sedan lite soppa på burk.
Tillsammans med en ostsmörgås och ett glas mjölk
ökar energiinnehållet betydligt.

Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0