ni får vet mer i morgon...

Har under dagen kommit fram till lite beslut som jag kommer att dela med mig under morgondagen. Måste bara kolla upp lite och planera mera innan jag tänker göra det offentligt för fler än mig och sambon. Känns dock bra och jag är laddad. Tror banne mig att det kan bli riktigt bra och till och med lite roligt.

Nu är min lilla Tobias ompysslad och har fått smärtstillande så att han kan sova gott.
Nu väntar bara kvällspromenaden och sedan ska vi sova i detta hushållet.
Jag är toktrött och täppt i näsan så vi får se hur det går med den kombon.
Sova förkyld är aldrig roligt och jag sörjer
mitt uteblivna träningspass med efterföljande löprunda.
Men jag kommer igen.
Starkare än någonsin det kan jag lova Er!!

Sov gott alla söta!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hell yeah!

Som sagt en dag får vi andra passa oss jävligt noga =)

YOU GO GIRL!!!!

2011-03-24 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0