Lördagens note.

En lördag som bjuder på strålande solsken.
Det är så underbart med dessa vinter/vår dagar
när det bara blir ljusare och ljusare längre tid.

Vad dagen har att bjuda på vet jag ännu inte.
Men ska försöka vistas så mycket som möjligt ute
och tanka i mig mängder av D-vitamin.

Promenerat med hundarna
och ätit en god frukost med äggröra och bacon.
Förhoppningsvis så kan jag snart bege mig ut på en löptur
så att kroppen får röra på sig.
Förkylningen har släppt mestadels
och nu är jag enbart lite snorig
och det ska absolut inte vara något hinder för att röra på fläsket.

Kvällen bjuder på festligheter för sambons deltidsarbete
och tanken är att jag ska följa med.
Efter maten så är det Vårfest i arenan och då det är löningshelg
så kan det nog förhjoppningsvis dyka upp några själar.
För egen del så ska jag vara nykter och köra.
Dricka vatten och vakna upp pigg och alert i morgon bitti
är exakt min melodi!!!

Nu kickar vi i gång denna lördagen med lite skön musik och damsugning!
Ha en underbar dag allihopa!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0