lapparnas nya "place"...

Hej och hå!
Dagen började med irriterande huvudvärk och en sambo som lite försiktigt frågade om jag kunde tvätta idag. Hans strumpor började nämligen att ta slut. Så nu är det full fart nere i tvättstugan. Har bara en maskin kvar så grovjobbet är ju gjort men det värsta är att allt tar sådan tid att torka.
Och när jag kom ner och skulle boka in mig på en tid i dag
så insåg jag att vår tvättstuga
förvandlats till lapparnas nya "place to be".
Herregud. Varför skriver man irriterade lappar och inte nämner sitt namn. 
Nu är det inte jag och min sambo som fått en arg lapp skriven men seriöst.
Det är 2011 och de kan inte stå för sina åsikter
angående tvättstugan och dess skötsel.

Jag kan lova er att om jag någon gång
(vilket väldigt troligt ALDRIG kommer att hända)
skulle skriva en arg lapp...
så kommer det garanterat att stå mitt för och efternamn.
Kanske till och med mitt telefonnummer beroende på situationen.

Men men...nu ska det blir otroligt spännande
att se vad framtiden i tvättstugan bjuder på,
för om någon vecka är det dags att tvätta igen
och det ska bli spännande
och se vad för skrattretande lapp som tillkommit.

Jaja...nu har jag skrivit ner kanske helt onödig fakta
angående våran tvättstuga.



Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha jag vet vad du menar. Blev själv upprörd över lappkriget. Vi kanske ska börja skriva roliga lappar till varran bara för att driva lite med dom? =)

2011-03-16 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0