blablabla...

Lite oplanerat så tog jag mina små vänner och promenerade i rask takt ut till Heden.
Gamla chefen var fast i Mora så jag fick äran att ta in kusarna för andra dagen i rad.
I går var det betydligt mer planerat
så då åkte vi bil ut men i dag fick apostlahästarna röra på sig.
Riktigt skönt då solen fortfarande visade sig
och det var en ren njutning att gå.

Hundarna är nu nöjda och ligger lugnt och sansat bredvid mig.
Den ena har dock väldigt mycket gaser som vädras ut med jämna mellanrum...
Gaser är kanske lite snällt uttryckt...stinkbomber vore mer målande...

I övrigt har min dag bjudit på lite blandat
men en sak jag har gjort är att jag bakat mina första cupcakes.
Det blev vanliga med chokladfrosting.
Och nu när jag smakade den första så måste jag säga att jag lyckats.
De var ju riktigt goda och nu är det enda som saknas lite pynt
men det ska jag inhandla alldeles strax,
måste införskaffa kvällens middag
men vad det blir har jag ingen aning om.

Nu måste jag dra.
Sorry för onödigt inlägg.
Puss

































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0