ett av mina smultronställen...

När jag behöver andas och få lite tid och rum för mig själv
så tar jag bilen/cykeln till denna platsen
och insuper frisk luft och vacker atmosfär.
I lördags hade jag mina två tokar med och de älskade det!!

(Tankar snurrar fram och tillbaka
vilket ger mig en olustig känsla av maktlöshet.
Frustrerande till tusen
men bara att ta på sig de sköna skorna
och ta en promenad för att sortera tankar och känslor.
Den bästa medicinen enligt mig
och det fungerade hyfsat i lördags).

Miljön gav mig ro och frisk luft fick jag i mängder.
Hundarna rastade sig själva både i vatten och på land.
De busade och såg så enormt lyckliga ut
över friheten att jag mitt hjärta tog glädjeskutt.

Lämnade mitt lilla smultronställe
med ett leende på läpparna
och två mycket trötta hundar!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0