Kristi flygare.

Ja, här har närvaron varit katastrofal.
Tråkigt men sant.
Men hej, det är ju så att väntar man på något gott...

Det är varmt och skönt ute i dag.
Jag har dock inte nyttjat det till max, lite dåligt av mig
men viktiga saker som man måste göras har gjorts.
Är man ledig så måste man uttnyttja tiden
till att diska, tvätta, bädda rent, dammsuga osv.
Listan är oändlig men ack så skönt nu när det är gjort.

Haft lite tid framför datorn nu och det har varit avkopplande.
Bara surfat runt lite här hemma i min ensamhet.
Kollat in vad som hänt i omvärlden och njutit av tystanden.

Nu ska jag dock unna mig att åka till Ullvi.
Blir en promenad med Nettan och barnen
(tveksamt att Lappen ska med)
och efter det får vi se vad kvällen bjuder på.
Jobb i morgon
så inget som ger mig ringar under ögonen i morgon bitti
men mat måste ätas och trevligt sällskap är aldrig fel.

Summa summarum så har nog inte dagen varit så tokig trots allt
för nu förtjänar jag ju verkligen
att njuta resterande del av dagen!!


Hoppas Ni har en härlig dag alla söta!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0