För 28 år sedan...

I dag säger jag Grattis på födelsedagen till mig själv!
För 28 år sedan kom lilla jag till världen
och det är väl fantastiskt hur mycket som händer på alla dessa år!
Nu är jag vuxen(blir jag någonsin det?),
sambo, tjock och hundägare
men jag är också väldigt lycklig!
Det är det viktigaste av allt!!

Nu på eftermiddagen har jag haft trevligt besök
av de närmsta och käraste som jag har här i Leksand-
så glad att Ni alla finns!!!
Nu ska jag äta middag, har inte ätit lunch eller frukost i dag
utan enbart sockerstinna saker så mår lite lätt illa nu,
men det går ju över
och det är tack och lov inte så ofta det händer.

Fick fina paket och jag är väldigt tacksam för all omtanke!!!

Tack, tack, tack, tack....för allt!!
Love you!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Snyft jag kunde inte gratta dig på din födelsedag igår...jag var utan internet...å jag höll på å bli galen...hade ju miljoner Friskis mail å skicka och svara på...snacka om att vara beroende hahaha

Hoppas du hade en fantastisk födelsedag iaf!!! Hipp hipp hurra hurra hurra hurraaaa!!!!

Kramar =)

2011-06-09 @ 21:35:03
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0