crazy....

Fixad och klar, äter min lilla frukost
så att jag ska klara mig till eftermiddagen när jag slutat jobbet.
För det är nämligen dit jag är på väg nu , alldeles strax.
Till jobbet.
Fyra timmar är mitt arbetspass i dag.
Vädret är ostabilt
vilket jag tror har varit en stor bidragande orsak
till mina skumma drömmar jag haft i natt.
Någon konstig blandning av hemska, roliga, crazy
och jäkligt sjuka drömmar har jag haft
och ville liksom inte riktigt vakna i morse
för jag ville ju drömma klart och se hur det slutade.
Men icke.
Klockan ringde
och då var det bara att slå upp de blå och kräla sig ur sängen.
Nepp, jobbet härnäst!!
Hoppas ni får en vacker dag med massor av sol!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0