confused...

En ny dag.
Fortfarande alldeles förvirrad.
Lite ledsen och det gör mig ont att vara ledsen.
Sover sådär om nätterna och vaknar allt annat än utsövd
men för att göra min kropp lite gott
tänkte jag faktiskt knata runt Limsjön.

Sortera, reflektera och kanske komma till beslut.
Åhh...vad jag önskar att mina vänner fanns hos mig nu.
Ni är saknade kan jag lova!!!



Mina godingar Kicki och Johanna...
en befinner sig nu i norr och en längre ner i söder,
i min gamla hemstad...




Söta underbara Lisa, saknar dig <3



Och här har vi snyggingen Michaela
som även hon är på resande fot...
nämligen i ett varmt land.

Sedan finns det inga fler bilder
på de som saknas men ni vet vilka ni är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0