blir inte som man tänkt sig i bland...

I bland blir inte livet som det är tänkt.
Just nu i denna skrivande stund
kan min sambo ligga på operationsbordet.
Eller så är han redan opererad
och sover alternativt så har de inte ens påbörjat.
Jag hoppas på alternativet i mitten.

I kväll skulle jag egentligen befunnit mig i norra delen av Sverige
med min familj men livets gång
är inte så lätt att förutspå utan man får ta det som de kommer.
Huvudsaken att min käresta mår bra...

För att inte tänka och oroa mig så mycket
så kilar jag över till min kära Michaela
och kolla på film med en påse popcorn.
Alldeles lagom aktivitet denna kväller.



Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas på att han kryar på sig snart din käresta

Kram påre =)

2011-06-28 @ 16:36:24
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0