Zzzzzzzzzzz....

Godmorgon måndag!
Nu är det en ny vecka med vardag igen.
Eller i af tills på torsdag då det är helg igen.

Och jag har börjat dagen med ett samtal
där jag väntar på återuppringning.
Ska bokas en tid åt en av de fyrbenta.

Ska snart i väg på ett möte och måste göra mig i ordning
men är så enormt trött
att jag drar på den sköna känslan
av att ligga på soffan en liten stund till.

Dagen bjuder på aktiviteter mest hela tiden och det är skönt att ha något att göra nu när man inte ska till arbetet. Den enda dagen jag eventuellt har något arbete är på söndag om vi kommer med i lopp på Solvalla. Två kusar är anmälda nu på morgonen och anmälan har precis gått ut så ska kolla in om en halvtimme hur det ser ut.

Tills jag har kommit i gång mer
så får jag önska er en härlig start på veckan!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0