Veterinären med Chiefen...

Jag hade verkligen en skitdag i går
och den slutade med att jag totalt bröt ihop.
Inte riktigt så som jag trodde att dagen skulle sluta
men tack vare min underbara sambo så tog jag mig i säng. 

Har sovit lite halvdant i natt och det känns i kroppen
och framförallt i huvudet, som dunkar lite lätt.
Men jag vet ju orsaken
och häver i mig vatten för att återställa vätskebalansen som är lite rubbad,
kanske kan det hjälpa mot huvudet om jag har tur.

Tobias och jag har avverkat en lite längre morgonpromenad och han ligger mätt och belåten och vilar. Själv har jag en tid att passa och ska därför hoppa in i duschen om bara några minuter. Det är nämligen lite arbete som står på schemat för att Chief Delorme ska till veterinären och han är inte känd för att gå in i transporten för egen maskin.
Allt går så fint om man har en kompis därinne
men ska han in själv då är det tvärnit
och man får kämpa läääänge för att få igenom sin vilja.

Så i dag blir det alltså en tur och retur till Borlänge
och förhoppningsvis så hinner jag med lite träning till kvällen.



Sötaste Lurven klarar sig från resa i dag...
och lika glad för det är han...
det kan jag lova Er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0