Året som gått- 2010. Del ett.

April 2010.
Fick en hemsk start när jag insåg att en jordfräs dragit fram i min garderob och det såg ut som kaos...;-)
Kollade in v75 på Romme med Brasar familjen...solen visade sin bästa sida och värmde oss ordentligt med sina strålar. Umgicks med Johan och käkade glass vid vattnet, J20 tog SM guld och hela Leksand firade, kärlekslivet var upp och ner som vanligt, träffade en ny vän över ett glas vin på Bosporen och det är någon som tagit en plats i hjärtat. Tio dagar in i månaden träffade jag honom. Honom som jag lever med i dag. Min underbara sambo. Bästa på hela året, helt klart!!
Levde i kärlekens rus och njöt av mina fantastiska vänner!!








Mars 2010.
Början av mars var mycket arbete och jag levde på ruset efter februaris avslutning med vinst på Romme och fest i Örebro. Fölungen bröt min arma näsa och jag minns fortfarande hur ont det gjorde...ajajajaj...
Planerade trots gigantiskt svullen näsa in lite dater med forna killar...
Jim Frick skadades allvarligt i en olycka på Solvalla och hela travsverige stannade upp. Jag och hundarna njöt av det vackra vädret och promenerade i mängder. Trimmade av dem alla vinterpälsen så att det blev två snyggingar jag var ute med och inte två troll;-)
Gick på samtal i Falun och fick uppenbarelser, sålde lotter och hängde på loungen med Johanna, lyssnade på Melissa Horn och njöt av hennes underbara stämma och melankoliska texter.







Februari 2010.
Började februari med en riktigt down period och deppade hemma i min lägenhet.
Dock vände det så fort jag var med mina underbara tjejer.
I mitten av månaden bjöds det på travgala i Borlänge och jag var där som gäst och satt vid scenen tillsammans med Rommetravets ordförande med familj. Träffade älskade familjen och försökte fota lilla Svea som var i full action. Drömde om det perfekta pippi håret och efter mycket velande tog jag tag i det och gick till frisören. Efter många om och men så närmade vi oss rätt nyans och jag kände att detta var min färg!!!!
Tog mysiga vinterpromenader med voffisarna och perfekta avslutningen på denna månaden blev med en tripp ner till Örebro för att hälsa på underbara Kicki. Tre snygga brudar i stor stad kan inte bli annat än succe och om det blev...saknar!!!!

Låten som rullade var:








Januari 2010.
En månad som var enormt mycket upp och ner i måendet.
Men min nyfunna vän gjorde livet så mycket lättare att leva och mycket tokigheter bjöds det på...mor var här och vi städade Eriks lya för lite extra klirr i kassan. Var i Eskilstuna och startade Chiefen för första gången samt Gävle med Golden Sands som gav fina placeringar i form av en andra placering samt en vinst.
Målade tavlor och gratulerade älskade vännen Lisa som fyllde år, kollade in Snabba cash på bio och läste Fahrmans debutbok.


Kommentarer
Postat av: Nina

oj va duktig du är på att sammanställa året som gott...jag skulle aldrig får till en kortfattad version...hahaha

God fortsättning vännen / massa kramar från Ludde prupp å mig =)

2011-01-03 @ 17:54:42
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0