Årssumering del 2.

Juni 2010.

Dokumenterade de inneboende i stallet under juni månad
och Golden Sands var en av dem som fastnade på bild.



Jag och Michaela var chaufförer åt danstjejerna på arenan
och vi for till Åh i Falun och käkade lite middag.
Skrattade och hade en trevlig kväll på Faluns gator
och dess myllrande uteliv.



Vi tillbringade tid vid stranden och svalkade oss när värmen var som värst.



Jag om mannen var till Valbo och kollade läget inför vår shoppingturne.



Och några trevliga kvällar
med vin på balkongen i goda vänners lag blev det såklart också.
Sedan fyllde jag år.
Det firades med middag på Bygatan och sedan utgång.
En nice kväll och jag blickar tillbaka på den med värme i hjärtat!!







Och så var det ju Sveriges nationaldag med premiärfirande i Gropen.





Vi firade även midsommar här på Villagatan.
Långbord nere i carporten och sedan var det mat
och majstångsresning i Gropen.



Och sedan var det ju även midsommarfirande i Ullvi dagen efter
med första släktträffen för min del.
Nervöst men roligt att få ansikten på alla namn
man hörde talas om hela tiden.
Sedan bodde jag ju även i Alvik
så det blev en hel del promenerande med hundarna.



Maj 2010.

Jag insåg att jag verkligen, verkligen inte haft fel från första stund
utan jag hade verkligen fått träffa kärleken i mitt liv
och han kände och känner detsamma för mig.
Kärlek!!

Arbetade på och tränade hästarna till att stanna i form
och inte tappa för mycket när allt det gröna ploppade upp ur marken.



Sedan tog jag och Johanna bilen ner till Örebro och mötte upp Kicki samt Sabaton.
Det var dags för Metallsvenskan och vi skulle vara deras bitches och hejja fram dem till en bättre placering än året innan. Och vi gjorde vårat jobb riktigt bra!!!
De vann sin grupp och fick spela semi vilket är en bra bättring sedan föregående år!!



Åkte ner med märren till Heby
och lämnade henne på Västerbo stuteri för betäckning.
Fader till fölet blir Marion Mad Money.
Ska bli spännande att se resultatet till sommaren.



Och sedan, det viktigaste under hela maj månad...
jag sade upp min lägenhet
och vi tog beslutet att flytta ihop inom väldigt snar framtid.
Och precis så blev det.
Här bor jag nu och bättre kan jag inte ha det!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0