Effektivitet är underbart!!

Jag har varit duktig i dag.
Och effektiv.

Johanna kom hit mitt på dagen
och vi satte oss omgående ner med statistiken för cheerleadingen
och nu är det klart och vi har mailat alla tjejerna om läget.
Helt underbart skönt att det är avklarat
och nu har vi en bra blick över situationen.
Åtta matcher kvar och nu är det bara att sälja järnet!!!
För enkelt sett är ju alla pengar bra pengar!!!

När Johanna gått så gjorde jag diagram och fick det nästintill avklarat.

Sedan blev det en inbjudan till Girls night out
som kommer att äga rum första helgen i februari.
Något som både jag och Johanna beslutade oss för över en fika
och nu har vi gjort slag i saken.
Skönt med vänner där det sker saker omgående,
så att det verkligen blir av.
Så nu är det klackarna i taket som gäller
och det ser vi framemot!!!



En repris från februari 2010 kanske?

Nu är det disk, promenad med hunden, mata katten
och sedan ska jag pysa i väg till träningen.

Tänkte bättra på träningsvärken lite mera...hihi...




Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag dör av längtan!!! <3

2011-01-18 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0