Statistik, värdskap...min dag i korthet.

En ny dag.
Fått svar hos en av de två jag skulle tala med i dag och ett möte är inbokat på fredag klockan tio. Och redan nu börjar jag bli nervös. Om det är ett gott eller ont tecken kan jag inte svara på. Men nu är det bara att ladda inför den dagen och hålla sig sysselsatt så länge som möjligt för att inte tankarna ska fara i väg och måla upp skräckscenarion.

Nu är jag i af på väg och ska möta Johanna.
VI har lite statistik som vi ska gå igenom. Dessvärre ser det mörkt ut för att klara vårat mål som vi har denna säsongen och det är tråkigt att det är så. Man vill inget hellre än att vi ska nå det och lite därtill men jag kan inte göra mer än jag gör. Håll tummarna alla söta för att det inte är fullt så illa som jag är rädd för.

I kväll är det dags för mitt pass på Friskis & Svettis.
Jag har premiär som värd och det ska bli enormt roligt att få vara en i gänget.
Kläderna ligger redo på sängen och väskan står i hallen.
Hoppas jag bara kommer i håg allt som ska göras
men jag har ju tack och lov en mentor som jag ska få träffa i kväll.
Mycket namn man skulle lära sig i söndags på flexpasset
och sedan är det mycket info som kommer i en enda släng
men väldigt roligt och utmanande självklart!!!

Nu ska jag dock sätta fart här med att mata katten.
Vi ser små små framsteg varje dag
så jag hoppas att min omtanke ger resultat.

Ha en underbar dag alla sköna!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

HÄRLIGT en Friskis tjej!!! Friskis is the shit... ;)

Har själv varit å tränat precis och sen jobbat i receptionen...man blir verkligen härligt glad på Friskis...kommer att gå galant för dig där!

Kram

2011-01-18 @ 22:39:40
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0