Söndagen fullbokad.

Ja då vet jag vad jag ska göra på söndag då.
Jag ska nämligen arbeta så i helgen blir det lugnare än lugnast.
Båda hästarna kom nämligen med och det var skönt och se att sexåringen(förr kallad femåringen men på grund av årsskiftet så har han ändrat siffra)  kom med då han hade så dåligt med poäng. Vi får hoppas att han plockar lite nya poäng för det behövs verkligen. Men ett smart drag att anmäla nu när det är lite lugnare bland starthästarna men ju närmre våren kommer desto mer hästar blir det som krigar om de få startplatser som finnes.

Men men...åter till saken.
Båda kusarna ska starta
och det blir i lopp 6 med spår 8
som vi hittar Golden Sands.

Och sedan hittar vi våran tok fyraåringen
som ska starta i sista loppet.
Alltså lopp 11 spår 12.
Inte optimala spåret men vi får göra det bästa av situationen.

Kul ska det åtminstone bli
och jag hoppas på en tursam avslutning på denna veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0