Personligt brev.

Jag sitter just nu med ett personligt brev.
Har en grund men vet inte om jag ska tillföra mer eller låta det vara.
Så himla svårt.
Tjänsten jag ska söka i dag är en extra vid behov tjänst
och kvinnan jag ska söka hos vet lite om vem jag är redan
så det är en liten sammanfattning av mitt liv som krävs
och det är lite klurigt att få med rätt delar.
Jag kan villigt erkänna att jag är usel på att berätta positiva saker om mig själv. Det är delvis den svenska delen av mig som inte vill skryta men sedan är det min dåliga självkänsla som talar. Det är ett evigt nötande med att försöka lyfta sig och stärka sig men i slutändan ska det ge resultat. Så det så!

Men det ska gå och jag ska kolla med sambon om ett utlåtande nu.
Sedan ska jag fixa mig och kasta i mig lite lunch
innan jag beger mig till den orten det berör.
Tyvärr får jag inte något sällskap dit då det är på arbetet...
men vi hinner nog med en date en annan dag.

I övrigt så bjuder dagen på en massa pappersarbete och städning.
Kanske lite tvättande också
och sedan måste jag bege mig till Insjön en sväng
för att inhandla en deo samt mascara.

Väldigt intressant fakta ni fick precis.
Så himla onödigt men jaja...detta inlägget bjuder jag på!!!
Ha en härlig tisdag allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0