Kravvlig i dag...mindre bra...

Goddagens.
Timmarna tickar i väg.
I dag är jag kravvlig och ligger nerbäddad på soffan.
Ont i kropp och knopp vilket inte är helt bra.
Angående träningen i kväll så vet jag inte hur jag ska göra
men hoppas att mina medikamenter
hjälper mig på traven så jag kan delta.
Nu ska jag i af släppa datorn(håller på med årssumering del 2 och 3
men det tar lite tid att knåpa ihop allt)
och gå ner till tvättstugan och sedan ta en promenad
med en av männen i mitt liv. Ja för som ni vet har jag ju ett par
och båda heter fantasifullt nog Tobbe. Allt för att inte säga fel...hehe...

Kommer en årssummering senare i dag...nu frisk luft!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0