Kort om helgen.

Söndag.
Blevv visst någon dags vila här på bloggen
men helgen har sprungit förbi
och jag har inte riktigt hunnit med.
Hockey i fredags kväll.
I går var det en två timmar lång promenad på Siljan
tillsammans med hundarna och solens strålar. 
Efter det bjöds det på fix här hemma och hockey på kvällen.

Hade sådan tur att min älskade Lisa ville följa med på hockey
och hon är verkligen som min lillasyster.

Min numera 18-åriga lillasyster.
Så eftersom hon är så gammal så blev det sportbaren efter matchen.
Trevlig kväll i goda vänners lag
som slutade på Bosporen där vi intog en sen middag.

I dag har jag börjat dagen med en härlig promenad
som sedan följdes av U9 match där de mötte Säter.
Dessvärre blev det förlust för leksingarna
men Wictor var lika glad för det...
han blev ju utvisad för tripping
och jag var där på plat och kollade!!
Så ingen större sorg där inte...haha....

Nu ska det lagas mat innan det sker något annat.
Bjuder på lite bilder när jag laddat över dem från kameran...
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0