Första värdkvällen...

Gårdagens pass gick mycket bra.
Jag har ju aldrig värdat här i Leksand tidigare
och det är en aningens annorlunda
om man jämför med Göteborg. Det var lite större där nere
och lite mindre personligt
medans det här i Leksand är väldigt intimt
och man kommer nära alla människor.

Jag anlände vid halv sju för att mötas av att min mentor var sjuk
så som tur var fanns Therese på plats som stand in
och hjälpte mig. Helt underbart bra och allt flöt på bra.
Stötte inte på några stora hinder
och det är alltid en bra början.

Passet som Anki hade- styrka/medel,
var riktigt tufft och jag känner enormt mycket i armarna i dag. 
Precis som det ska göras. Det ska kännas!!
Jag tycker att musiken och tempot i passet var enormt bra
och några spår av nervositet hos ledaren syntes inte till på långa vägar.

Härligt att man har fått detta passet på sin lott
och det ska bli enormt roligt att köra denna säsongen. 
Alla är så goa och glada men nu gäller det att jag lär mig namnen...
för det är nog min största utmaning.
Så många nya människor och med det så många nya namn.

Nu ska jag kila på möte och sedan ta en låååång skön promenad i solen.
Träningen är inställd i dag
och jag får vackert vänta med träningen
tills morgondagens flexpass.



Friskis & Svettis Leksand





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0