??

Dagen har tillbringats i Ullvi tillsammans med Nettan och barnen.
Tobias ligger just nu utslagen på golvet och det beror nog inte bara på promenaden utan mer på att han har haft många att hålla koll på. Max i vardagsrummet, Ludwig i lilla rummet, Hampus i vagnen och jag tillsammans med Nettan i köket. Det har blivit många varv för grabben i det huset men han är duktig på att hålla koll på oss.
Blev bus i snön, lunch och en liten promenad...
riktigt skönt och det är en härlig familj!!!


Själv sitter jag och kollar på OTH i soffan.
Hungrig men blir att vänta någon timme till
då mannen ville vänta till efter innebandyn med mat.
Har en värdelös dag inombords och mitt mående är verkligen inte på topp.
Tror det kommer fortsätta på samma sätt resten av kvällen
för jag vill nog mest bara gräva en djup grop och hoppa ner i den...
gömma mig för omvärlden en liten stund.

Får man göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0