Bättre lite än inget...

Kvällen och hockeyn löpte förbi ganska snabbt.
Lottförsäljningen gick trögt i dag
och vi tre tappra tjejer som var på plats gjorde så gott vi kunde.
Lite sålt är bättre än inget alls.
Siktar mot onsdagens match då jag personligen
kanske inte kan medverka från start
på grund av ändrade förhållande
mer än så vet jag inte för stunden...
Kan ju förhoppningsvis
bli lite mer folk den matchen
då det är söndag dagen efter...

Fryser som en toka och nu ska jag bädda ner mig i soffan där jag ska tillbringa natten.
Vi har nämligen en liten misse som är sjuker och han har placerat sig i sängen. Jag vill inte bråka med honom utan han får ligga där han känner sig trygg. I morgon har vi äntligen en tid hos djursjukhuset och jag hoppas att det går att bota. Min aning är att det är njurarna som bråkar men mer får vi veta i morgon...

Så jag ska inviga våran fina bäddsoffa i dag,
få se om den är skön att sova på
och kvällen till ära blir det en liten bön
om att allt ska gå väl i morgon!

Sov gott!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag ska försöka vara frisk imorrn så kan hämta ut lotterna då om du vill <3

2011-01-04 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0