Andra passet.

Jag har trååååååkigt!!
Verkligen inte bra för mig som person att vara "mellan två jobb"...
klättrar redan på väggarna och i dag när det är så där hiskeligens kallt
så kan vi inte gå ut på lånpromenader
för hundarna fryser om tassarna när vi gått ett kvarter...
Och när de hoppar på tre ben
så vill man inte plåga dem mer än nödvändigt
så vi kör kvartersrundor i dag
och hoppas på att det är mildare i morgon.

I går var mitt andra värdpass på Friskis & Svettis.
Det var enormt mycket att göra och jag är glad att jag hade min värdvän Karrolina på plats. Första gången vi träffades i går och det var härligt att få ett ansikte på henne. Och så trevlig hon var. Gjorde verkligen allt för att jag skulle bli insatt i det hela och det kändes mycket bra när vi hade avslutat passet. Dock var det så mycket att göra med alla medlemskort så att någon träning hanns det inte med. Jag får helt enkelt ta igen det. Säsongen har ju bara börjat och det är alltid som mest att göra i början av säsongen.

Planen är att träna Medel för Johanna i kväll
och jag hoppas att jag hinner med det.
Skulle vara skönt att få till tre pass denna veckan.
I morgon är det ju Flex och på söndag ett medelpass
innan det vankas familjemiddag.

Men jag halkade i från ämnet.

Jag och Karolina fick kvällen att flyta på bästa sätt
och det är så härligt
att möta alla glada motionärer som är skakiga men lyckliga
efter avslutat pass. För nog är det lycka när man tränar.
Ren och skär lycka.




Kommentarer
Postat av: Nina

Kan inte annat än hålla med dig där...Friskis å träning is the shit... ;)

Hade velat träna igår men det gick ju inte för min kropp sa ifrån...skulle så gärna vilja jympa 3 dagar i veckan å gymma tre dagar i veckan...vilopaus på söndagar...det skulle verkligen vara det ultimata =)

Kram

2011-01-26 @ 19:06:47
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0