En onsdag i februari...

I dag är det alltså onsdag hela dagen.
Vi har det aningens lugnare i dag
då det är starka kemikalier som källaren behandlas med får vi helt enkelt göra sådant som ligger på hög. Tvätten är just nu på Camillas jobb och ligger i maskinen så den ska hämtas om en liten stund. Lunch ska intas, barnen ska hämtas, middag ska lagas och sedan kommer Herman hem. Själv beger jag mig norrut i morgon för att återvända till mitt hem. Saknar min man och djuren samt att det nalkas födelsedagsfika på fredag och det vill man ju inte missa. Hihihi... Nu blir det lunch, rester sedan gårdagen och det är inget mindre än korvstroganoff med ris. Ha en bra dag!! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0